Eigenschap:Toelichting relevantie

Kennismodel
:
Type eigenschap
:
Tekst
Geldige waarden
:
Meerdere waarden toegestaan
:
Nee
Weergave op formulieren
:
Tekstvak
Initiële waarde
:
Verplicht veld
:
Nee
Toelichting op formulier
:
Subeigenschap van
:
Geïmporteerd uit
:
Formatteerfunctie externe URI
:

Klik op de button om een nieuwe eigenschap te maken:


Showing 20 pages using this property.
I
Is een IMS Interoperability standard met relevantie voor een flexibele en persoonlijke leeromgeving  +
Is een IMS Interoperability standard. Instellingen zien bijvoorbeeld toepassingsmogelijkheden bij de verbetering van onderwijslogistieke processen.  +
Vormt een basis voor o.a. de Edustandaard-afspraak [[Content packaging]] In een (beperkte) survey onder ho-instellingen uit 2016 is gebleken dat deze standaard door deelnemende instellingen in hoge mate als relevant wordt gezien.  +
Is een IMS Interoperability standard In een survey uit 2017 heeft minimaal 1 instelling aangegeven gebruik te maken van deze standaard.  +
Is een IMS Interoperability standard In een (beperkte) survey onder ho-instellingen uit 2016 is gebleken dat deze standaard door deelnemende instellingen in hoge mate als relevant wordt gezien.  +
Is een IMS Interoperability standard In een survey uit 2017 heeft minimaal 1 instelling aangegeven gebruik te maken van deze standaard.  +
LIS is van belang als je bijvoorbeeld een studentinformatiesysteem wil koppelen aan een learningmanagementsysteem.  +
Recent is er meer aandacht gekomen voor het gebruik van IMS LTI als alternatief voor het gebruik van IMS QTI. In de whitepaper [https://www.surf.nl/binaries/content/assets/surf/nl/kennisbank/2013/QTI+in+het+Nederlandse+hoger+onderwijs.pdf QTI in het Nederlands hoger onderwijs] is geconstateerd dat de implementatie van IMS QTI 2.1 niet eenvoudig is en dat de adoptie ervan niet snel loopt. Op een aantal plaatsen wordt nu IMS LTI onderzocht of gebruikt als alternatief voor IMS QTI. In een (beperkte) survey onder ho-instellingen uit 2016 is gebleken dat deze standaard door deelnemende instellingen in hoge mate als relevant wordt gezien.  +
Is een IMS Interoperability standard In een survey uit 2017 heeft minimaal 1 instelling aangegeven in de toekomst gebruik te willen gaan maken van deze standaard.  +
Is een IMS Interoperability standard In een survey uit 2017 heeft minimaal 1 instelling aangegeven gebruik te maken van deze standaard.  +
Is een basis voor diverse toetsuitwisselstandaarden. In een (beperkte) survey onder ho-instellingen uit 2016 is gebleken dat deze standaard door deelnemende instellingen in hoge mate als relevant wordt gezien.  +
Is een IMS Interoperability standard In een survey uit 2017 heeft minimaal 1 instelling aangegeven in de toekomst gebruik te willen gaan maken van deze standaard.  +
Is een IMS Interoperability standard In een survey uit 2017 heeft minimaal 1 instelling aangegeven gebruik te maken van deze standaard.  +
Is een IMS Interoperability standard  +
Is een IMS Interoperability standard; zeker 1 instelling is voornemens de standaard te gaan gebruiken  +
Is een IMS Interoperability standard waarvoor zeker 1 instelling voornemens is deze toe te passen  +
Relevant voor een flexibele en persoonlijke leeromgeving  +
Opgenomen op pas-toe-of-leg-uit lijst van het Forum Standaardisatie In een (beperkte) survey onder ho-instellingen uit 2016 is gebleken dat deze standaard door deelnemende instellingen in hoge mate als relevant wordt gezien.  +
Wereldwijde standaard op het gebied van identificatie van onderzoekers In een (beperkte) survey onder ho-instellingen uit 2016 is gebleken dat deze standaard door deelnemende instellingen in hoge mate als relevant wordt gezien.  +
Is een IMS Interoperability standard  +